יום חמישי, 29 בינואר 2009

הלינק הרב שכבתי

ריקי פירגנה לי והשרביט עבר אליי. עכשיו תורי "לעשות כבוד" לכמה מהפייבוריטים שלי.
* ריקי אומנם הפנתה לעמוד דה מרקר שלי, אבל הרשיתי לעצמי לנתב את זה לכאן.



זה לא בלוג סוגסטיבי הפך לאחרונה להיות בלוג הקולנוע המועדף עליי. ויש גם רגעי חסד מוזיקליים נהדרים :) סטיבי - לנקקי הלאה.

גם את עמיר מ"אוטופיה" אני קוראת על בסיס קבוע. הבחור יכול לכתוב אפילו על פלפל קלוי בפואטיות. כשרון. - עמיר, תעביר את זה הלאה.

Louder Than Worms הוא בלוג רב-תכליתי. ט' יכולה לכתוב על הכל. נקודה. ולעשות את זה בחן ובאלגנטיות ובכתיבה קולחת ומרתקת. הלוואי רק שהיו יותר מהפוסטים הללו. טעם של עוד כבר אמרתי? לנקקי on!



רציתי לפרגן גם ל"זה של מוריס" רק שאין פרטים ליצירת קשר. חבל.


בחוקים כתוב להוסיף עוד משהו חביב לפוסט, אז אני מוסיפה את התמונה הנ"ל שממחישה יפה לטעמי, את מה שנוצר פה.






וגם את התמונה הזו, שאני פשוט אוהבת - נראה לי שזו כרזה לסרט כלשהו - סטיבי, אולי תעזרי לי בזה?

אין תגובות: